3.8.2014

Jep reissu Tampereella 29.7-1.8 w/Cami

Moi taas pitkästä aikaa! Käytiin Tampereella Camillan kaa siis tällä viikolla ja oli kyllä todella mukava reissu, ainakin mulla! Tosiaan meihin tarkkui vaka jep tauti, puhuttiin junassa vaan mm,juu,joo ym ja mentiin Tre niin heti ruettiin molemmat puhumaan Jep, jeps, jepulis tms ja huomattiin että Tampereelaisetkin puhuu niin xD
Matka alkoi junalla Kajaanista ja Camilla hyppäsi kyytiin Iisalmessa. Matka meni hyvin ja juna puksutti eteempäin nopeasti TODELLA hitaasti, kävelyvauhtia. Kaikki meni hyvin Kuopioon asti ja juna oli aikataulussa.  Joskus kuopion jälkeen kuulutettiin että joudumme menemään jonnekkin asti 50km/h koska joku opastin ym on rikki. leikkivaunussaeiainakaankäytyxDDD
Noo näin jatkettiin matkaa ja välillä kiihytettiin melkein 200km/h ja välillä kävelyvauhia. Onneksi junamme oli suora ja IC. Noin 9h kului Camillan kanssa rattoisasti ja juoksenneltiin ympäri junaa sekä kokeiltiin hauskoja vessan ovia
No loppujen lopuksi oltiin tunti myöhässä perillä.
Illalla majoituttiin asunto vaunu ja mentiin nukkumaan koska herätys olisi viisi yli kuusi.
Keskiviikko aamuna ei meinannut kunnolla herätä viisi yli kuusi herätykseen, onneksi minä heräsin, mutta Camilla ei. Niimpä sitten herättelin Camillaa n.10min ja lopulta sain sen hereille soittamalla Pahaa Poikaa Camin korvan juuressa:D Syötiin aamupala ja lähdettiin ajamaan kohti Tampereen keskustaa.
Mentiin jo 8 kaupunkiin koska kyyti oli vain silloin. Niimpä sitten kuvailtiin Koskipuistossa ja sitten klo 9 suunnattiin stokalle metsästämään Baby Lipsejä. Ostin vihreen, pinkin ja violetin. Siitä sitten käveltiin Särkänniemeen.
Särkässä ensin pyörittiin laitteissa ja testailtiin melkein kaikkia laitteita.

Ruokailu tauon aikana söin lasten nakkiranskalaiset ja en jaksanu puoliakaa! C;
Sitte testailtiin taas laitteita, Tornado oli paras ja uutuus laitteesta High Voltagesta en tykännyt yhtäänxd
Uskallettiin jopa Näsin-neulaan!

Siinä jossain vaiheessa käytiin Koiramäessä jossa oli ihan ylisöpö Muuli ja sen muulin nimi oli, no mikäpä muukaan kuin Muuli:D Rapsuteltiin Heppoja ja pideltiin korvia kun aasi kiljui.Illalla lähdettiin puol tuntia ennen sulkemis aikaa pois kovan ukkosen ja kaatosaten saattelemana.

Illalla mentiin vaan nukkumaan koska väsytti niin paljon.
Kun torstai aamuna herättiin suunnattiin nokka kohti ideaparkkia. Ideaparkissa shoppailtiin ja joskus puolen päivän jälkeen mentiin käymään ulkona. Siellä odotti yllätys että tuuli meinasi kaataa jokapaikan ja jätskitötteröt lenteli. Kohta lähti sähköt joten mentiin syömään. Söin Subin 15 senttisen ja sitten jatkettiin shoppailua.Illalla Tädin luona kuvailtiin ja hypittiin trampalla, ei kummempia.

Perjantaina matkustettiin kokopäivä ja matkalla pysähdyttiin Hööksissä ja Horzella:)